سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره آپارتمان مبله

آشنایی با یکی از محله های تهران

این روزها اجاره آپارتمان مبله برای مسافران شهر تهران در الویت می باشد زیرا تهران یکی از بزرگ ترین شهر های ایران است که مناطق بسیاری دارد و تعداد افرادی هم که در آن زندگی می کنند روز به روز در حال افزایش است. زمانی که شما قصد سکونت در تهران را دارید و به دنبال اجاره آپارتمان مبله هستید، به اولین چیزی که باید توجه کنید مناطق و محله های تهران است.

یکی از این مناطق وصفنار است که از سمت جنوب به راه آهن تهران و از طرف دیگر به جاده ساوه محدود می گردد. در سمت باختر آن شهرک ولیعصر قرار گرفته است. اگر برای اجاره آپارتمان مبله این منطقه را انتخاب کرده اید باید اطلاعاتی را در رابطه با آن داشته باشید. وصفنارد مانند بسیاری از مناطق کنونی تهران در گذشته یک باغ بوده است که امروزه به شهرک تبدیل شده است. این منطقه در گذشته باغ انار بوده است و نام آن بلوک غار ری بوده است. با گذشت زمان این منطقه تبدیل به یکی از شهر های بزرگ تهران شده است.

در وصفنارد یک مسجد به نام مسجد اعظم وجوددارد که برخلاف نامش زیاد بزرگ نیست و این نام را به این خاطر بر روی آن گذاشته اند که در گذشته که وصفنارد یک روستا بوده است و این مسجد در آن روستا بسیار بزرگ به نظر می آمد.

یکی از ویژگی های وصنارد یخچال زیرزمینی آن بوده است که از طریق پله می شد به آن ها دسترسی داشت. یکی از بستنی ساز های معروف تهران که اکبر مشتی نام داشت یخ خود را از آن جا تهیه می کرد و شهرت بستنی های آن به حدی بود که حتی در لس آنجلس نیز ان را می شناختند.

ما در اینجا قصد داشتیم یکی از محله های تهران را به شما معرفی کنیم که معمولا افراد اطلاعات کمی از آن ها دارند. شما برای اجاره آپارتمان مبله می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.