سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره آپارتمان مبله

این روز ها با وجود مشکلات اقتصادی و نرخ بیش از حد تورم، صاحب خانه شدن آرزویی است که دست یابی به آن بسیار دشوار می باشد. قیمت های نجومی خانه و زمین و هزینه های بالای زندگی موجب شده است که اغلب به سمت اجاره آپارتمان مبله رو آورند. یکی از انواع اجاره آپارتمان مبله، رهن کامل می باشد که ما در این نوشته قصد داریم برای شما توضیح دهیم. پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات کامل تر در رابطه با اجاره آپارتمان مبله به سایت ما مراجعه نمایید.

منظور از رهن کامل

برخی از موارد در اجاره آپارتمان مبله صاحب خانه به دلایل گوناگون نیاز به پول دارد، این دلایل می تواند بدهی، پروژه های سرمایه گذاری و ... باشد که برای مدت کوتاهی نیاز به پول هنگفتی دارد اما قصد فروش ملک خود را نیز ندارد، در چنین شرایطی اجاره آپارتمان مبله را به صورت رهن کامل ارائه می دهد. رهن کامل نیز نوعی اجاره است که در آن مستاجر به هنگام تنظیم قرارداد مبلغ درشتی را به عنوان رهن در اختیار موجر قرار می دهد و دیگر ماه به ماه مبلغی را از مستاجر دریافت نمی کند و یا به مقدار بسیار ناچیزی دریافت می کند. خیلی از افراد به دنبال رهن کامل هستند زیرا پول آن ها از بین نرفته و در پایان موعد قرارداد کلیه آن برگردانده می شود. بنابراین اجاره آپارتمان مبله به صورت رهن کامل یک انتخاب فوق العاده برای مستاجرین می باشد.

مزایا و معایب رهن کامل

این نوع اجاره آپارتمان مبله به صورت رهن کامل به نفع مستاجر می باشد که دیگر نیازی به پرداخت ماهانه مبلغ به عنوان اجاره ندارد و در پایان قرارداد تمامی پول به طور کامل به او برگردانده می شود. به عبارتی اجاره آپارتمان مبله به صورت رهن کامل نوعی سرمایه گذاری در بانک محسوب می شود که سود آن به موجر داده می شود، با این فرق که تا پایان قرارداد نمی توانید به اصل پولتان دست بزنید.

اجاره آپارتمان مبله به صورت رهن کامل درست مانند یک شمشیر دو لبه می ماند که به علت آن که هنگام تخلیه منزل باید تمام مبلغ را به صورت نقدی بپردازد، ممکن است همه پول را در این مدت خرج کرده باشد و هنگام موعد حسابش خالی شده باشد. در قرارداد های اجاره آپارتمان مبله به صورت رهن کامل احتمال تمدید قرارداد وجود ندارد و حتی ممکن است صاحب خانه به دلیل شرایط خانه و همسایه و ... بخواهد سرسال و یا زودتر ازمستاجر خود بخواهد که منزل را تخلیه کند. یکی از مشکلاتی که اجاره آپارتمان مبله به صورت رهن کامل دارد این است که در اغلب موارد مالک تمایلی برای رهن کامل ندارد و بیشتر تمایل به دریافت اجاره ماهانه دارد.